úterý 13. dubna 2010

Topení topí, kluci bydlí:)

Minulý čtvrtek opravdu proběhla avizovaná pokládka nové podlahy u kluků v pokoji. Pokládku opět provedla dodavatelská firma společnosti Animo (firma SIMPRE) a dobře.

Před pokládkou podlahy jsme se ještě speciálně domluvili na upevnění obvodových lišt, aby to nedopadlo jako posledně. Kdo čte náš blog pravidelně ví, že upevnění obvodových lišt reklamuje v podstatě ve všech místnostech, kde je plovoucí podlaha. Lišty byly tedy tentokrát rovnou přilepeny a ještě přichyceny speciálními "mikro" hřebíčky, aby opravdu držely. A rozdíl je opravdu znatelný. Jen doufám, že se časem neuvolní:)

Při té příležitosti jsem se dozvěděla, že tato dodavatelská firma o reklamaci nic neví, a to i přesto, že jeden z pánů reklamaci lišt řešil přímo s manželem telefonicky. Pouze další utvrzení v tom, že si člověk v podstatě moc nevybere co se týká oblasti bydlení, výstavby a stavebnictví obecně. I tady platí, že všechno je pouze o lidech a přístupu. Máme už toho za sebou celkem dost, takže člověk už může rekapitulovat a hodnotit. Pokud nemáte dobrý a šikovný známý, princip je tak nějak všude stejný. Jeden řemeslník pomlouvá druhého, jedna firma pomlouvá druhou firmu. Naslibuje se kde co a v momentě, kdy je zaplaceno, utratíte dost peněz za telefony, abyste ty konkrétní lidi dohnali a donutili je dodělat, co jste si řádně zaplatili.

Takže krátké shrnutí, oprava vadné koncovky topného kabelu byla provedena, díra po opravě zpětně zabetonována a byla položena nová podlaha. Takže kluci mají opět svoje královstí k dispozici:)

Za to, že už je oprava komplet provedena bohužel nelze pochválit Mont Service, ale mého manžela. Který vše domluvil jak s firmou Animo Bohemia (podlahy), tak s firmou Štorc (topení, tato firma dále jednala s firmou Raychem - dodavatel topných kabelů). Nevím přesně, zda vůbec proběhlo nějaké jednání mezi Animem, Štorcem a Mont Servisem. Vím pouze o dvou reakcích Mont Servisu z celé té dlouhé doby, než došlo k samotné opravě. První telefon po nahlášení nefungujícího topení, zda mají kontaktovat firmu Štorc (manžel řekl, že už s nimi mluvil, protože reagovali na zmeškaný hovor od manžela poněkud dříve). A druhá reakce na email manžel, který poslal Mont Servisu, Animu i firmě Štorc poté, co se cca 14 dní nic nedělo a nikdo se neozval. Přišla odpověď, že to Mont Service zjistí.

Pokud to celé "uvnitř" proběhlo jinak, než se to jeví zvenku, má Mont Service možnost přímo zde na tento článek zareagovat.

Když už jsme u Mont Servisu, pořád nám na blogu chybí jeden článek, a to je hodnocení této stavební firmy. Myslím, že už je na čase článek uveřejnit, protože to vypadá, že "skládačka obrázku" už nic nového nepřinese:) Chtěli jsme zhodnocení naší stavební firmy provést z celkového pohledu, tj. i po možnosti posouzení jak funguje "servis" této firmy v rámci záruky. To mi připomíná, kdo shlédl stránky této firmy, jistě si všiml, že je možné si "připlatit" za prodlouženou záruku na dílo. Opravdu dobrá vychytávka:) Zajímalo by mě, jestli je součástí i nějaký "extra servis":) Jo a baner na netu mají taky vyvedený, asi nějaký šikovný grafik:)

4 komentáře:

Anonymous řekl(a)...

Hezky den do Lounovic, rozhodujeme se,ze zacneme stavet,cteme vas blog pravidelne a hodnoceni stavebni firmy nas moc zajima. Diky a pevne nervy. Zdravi Lada a Eva Hribkovi z Pisku

Anonymous řekl(a)...

Ze své praxe Vám mohu říci, že kvalita výstavby je u všech firem +- téměř stejná. Ano někteří to flákají a některé firmy postaví dřevostavbu jako kdyby ji stavěly pro sebe, nicméně zásadní rozdíl je v kvalitě následných reklamací. Od firem, kde do týdne máte reklamaci vyřešenou po firmy, kde se to táhne několik měsíců a musíte je stále urgovat. A i toto by měl být jeden z důvodů výběru dodavatelské firmy.

Pavel Šimek
Nezávislý dozor na dřevostavbách

Hanka řekl(a)...

Hezký den, děkujeme za oba komentáře. Hodnocení stavební firmy určitě doplníme.
Paroulkovi

Hanka řekl(a)...

Hezký den, děkujeme za oba komentáře. Hodnocení stavební firmy určitě doplníme.
Paroulkovi