čtvrtek 29. října 2009

29.10.2009 - Nejnovější vývoj

Baráček není stále předaný a nám dne 31. 10. 2009 vyprší dle kupní smlouvy na náš byt termín pro vystěhování. Rezerva téměř měsíc, kterou jsme si nechali na přestěhování do našeho baráčku, je pryč. Od 1. 11. 2009 začíná za každý další den, který ještě v našem bytě zůstaneme, nabíhat smluvně stanovené penále. Že to dojde až do téhle fáze, nás tedy nenapadlo ani ve zlém snu:( Nový majitel je opravdu fajn a férový chlap. Vidí, že se snažíme tlačit jak to jde a navíc, že máme 2 malé děti. Nicméně i jemu dochází jaksi trpělivost.
Nevím proč, ale mám pořád tak nějak tendenci na blog nepsat veškeré s prominutím "bláboly", které jsem už od naší stavební firmy slyšela, a dávat tak šanci naše mínění o celé téhle situaci ještě nějak zvrátit. Ale čeho je moc, toho je už příliš.

Chápu, že už oběma stranám jaksi "tečou nervy", ale poslední dobou je to tak, že firma Mont Service odmítá odpovědnost už za kde co a všechno se snaží "házet" na ostatní.
Skluz v termínu dle jejich názoru jednoznačně zapříčinil náš obkladač. Na to, že plno věcí bylo již dávno ve skluzu před nástupem obkladače, nechtějí slyšet. V harmonogramu jsou na obkladačské a podlahářské práce vyhrazeny 3 týdny. Dle informace od pana Chyšky mladšího pracuje jejich obkladač s parťákem. Náš obkladač strávil na stavbě měsíc v jednom. To je teda skluz jako prase:) Nebudu konkrétní, ale vypadá to, že další 2 stavby také měli svého obkladače, který způsobil skluz s předáním baráčků majitelům:)

A stále mi nikdo nevysvětlil, jak souvisí obkladač s tím, že není hotová fasáda. Dle harmonogramu prací se měla Perlinka, fasádní lepidlo a Hofatex dělat v týdnu od 4.8. 2009 a fásádní práce měly být ukončeny v týdnu od 18.8.2009. Celkem tedy tři týdny. Dneska máme 29.10.2009 a už probíhá příprava na barvu:( No není to paráda.
Ale pořád dokola slyšíme jen o skluzu našeho obkladače. A když je na chvilku obkladač "omilostněn" přichází na řadu další viník, a to je můj manžel. Ten ve snaze některé procesy jaksi popohánět, prý svým "přeorganizováváním" věcí zapříčinil, že už nebydlíme.

Minulý čtvrtek jsem strávila na stavbě s oběma našimi dozory (požádali jsme i záskok našeho stavebního dozora, aby s námi setrval až do předání) téměř 4 hodiny a musím konstatovat, že opravdu náročné. Nicméně už to vypadalo, že cíl ....... co nejdřív předat baráček, je opravdu společný. Tenhle týden už to ovšem zase vypadá trochu jinak a jsme zpátky ve hře "kdo z koho" a na to fakt nemáme čas. Musím říct, že už toho mám právě tak po krk a od téhle doby píšu všechno. Od začátku chceme, aby tenhle blog pravdivě vypovídal o stavbě našeho baráčku. Jen jsem si celou dobu myslela, že není proč zde uveřejňovat všechno, co se mezi námi a naší stavební firmou odehrálo. Ale jak se ukazuje, zřejmě to byla chyba.

2 komentáře:

Anonymous řekl(a)...

Dobrá politika dvakrát dozor trochu divné,myslím jeden hodný druhý ne.Upřímná soustrast firmo,také mám zákazníky kteří si myslí,že firma dělá vše špatně a oni jsou ti nejchytřejší a prostě nespolupracují jako tady ti.S pozdravem a práci zdar.

Anonymous řekl(a)...

Dobrý den,díky za částečnou podporu,máme to holt někdy trochu komplikovanější,naštěstí tak jeden zákazník do roka.Na druhou stranu je to školení pro obě strany,tohle většinou vzniká,když zákazník začne s najímáním jiných firem a pak se ještě diví,že se nedodrží termíny viz.dvakrát odložení termínů montáže plovoucích podlah a schodů, tak narušení koordinaci prací.(ted vzniká problém,dodavatel nemá volný termín na montáže)S pozdravem R.Ch