pátek 30. října 2009

Odpověď na komentář p. Chyšky u příspěvku "Kompletace zařizovacích předmětů"

Toto je naše odpověď na komentář p. Rudolfa Chyšky, který napsal u příspěvku Kompletace zařizovacích předmětů.

Dobrý večer pane Chyško,
bude dost náročné odpovědět na Váš příspěvek.
  1. Změna ve stavebním deníku není, protože nebylo co měnit, jelikož zařizovací předměty byly vyjmuty ze smlouvy o dílo! Pomalu už to zavání debatou, zda bylo dřív vejce nebo slepice.

  2. Manželka píše o rozměrech, vy také, ale v rozrušení jste si neuvědomil, že ona píše o rozměrech celého bojleru. My nezpochybňujeme, že se výztuha příčka musí předělat. Tím se vracíme k bodu 1, že vaše firma připravila výztuhy pro neexistující zařizovací předmět, který není předmětem smlouvy o dílo.

  3. Je zajímavé, že přesně stejný pocit máme my z vás, že za chyby, prodlení a já nevím co ještě můžou všichni kolem vás, jen firma Montservice je z obliga. Pouze u fasády připouštíte problém z vaší strany, protože "tehdy v létě" bylo špatné počasí. Být nespravedlivě osočen laiky je pěkná póza, ale do pozice stavařů-gaunerů se stavíte pouze vy sám.

    Nejen tento blog je investorova ale i vaše vizitka, jsou to pokusy každého stavitele sdělit své zkušenosti se svojí konkrétní stavbou, materiály, úřady a především se stavební firmou. Říká se tomu dobré/špatné slovo z úst, na základě kterých se mj. lidi rozhodují, zda budou stavět s tou kterou stavební firmou. I u nás to fungovalo takto. Na základě podobného blogu jsme se rozhodli pro vaši firmu.

    Na začátku jsme psali pozitivní věci, protože jsme měli pozitivní zkušenosti. Nyní v závěru máme zkušenosti záporné, takže tomu odpovídají i příspěvky. Na našem blogu nepíšeme lži, jsou to naše názory, za kterými si stojíme. Jak jsem psal, je to i naše vizitka. Nikde není psáno, že naše názory se musí shodovat s vašimi. Klidně si založte blog
    s popisem problémů firmy se zákazníky, rád si přečtu názory druhé strany.

  4. Opravdu hezky popisujete, jak jsme nerozhodní atd. Škoda, že jste do svého příspěvku už nestihl napsat, že jsem se o nemožnosti upevnit bojler Ariston na vybrané místo dozvěděl až v pondělí odpoledne, ačkoliv jsem byl v pondělí ráno na stavbě a s vodáky prošel VŠECHNY zařizovací předměty i VŠECHNY zařizované místnosti. Nebudu spekulovat, kolik lidí by bylo schopno kvalifikovaně rozhodnout po telefonu z 30 km vzdálené kanceláře uprostřed pracovního frmolu. Proto jsme jeli v pondělí večer na stavbu, kde jsme bojler i vybrané místo přeměřili s výsledkem, že tam rozměrově náš bojler těsně ale přece jen pasuje. V úterý ráno jsem navíc v 11 h zjistil, že existuje možnost redukce závěsu Ariston, pomocí které se dá bojler Ariston upevnit na připravené závěsy Dražice/Tatramat. Volal jsem p. Romanu Chyškovi o této možnosti, která by v případě úspěchu byla nejlepším řešením pro obě strany. V té době už vodáci nebyly na naší stavbě, ale dle informace od p. Romana Chyšky byli na Kaštanu v Říčanech. Než jsem u firmy Dražice a firmy Ariston zjistil, co tato redukce udělá s umístěním našeho bojleru na zdi, tak uběhly 2 hodiny pilného telefonování. Ve 13 h jsem tak zjistil, že náš bojler se tím dostane o dalších 17 cm níže, takže bohužel padla varianta s redukcí a je nutná úprava zpevnění příčky. Ve 13.09 jsem mluvil s p. Romanem Chyškou o výsledku. Takže tím je zřejmě myšleno to "instalatéři nemůžou čekat na rozhodnutí zákazníka několik hodin,že něco chce takto a nebo jinak". Když napíšete A, tak napište i B.

P.S.: Už v naší první pracovní verzi soupisu zařizovacích předmětů z 13/4 se vyskytuje Ariston Platinum a i vámi doporučené koupelnové studio CRAVT nám 6/5 poslalo cenovou kalkulaci s bojlerem Ariston. To jen pro ilustraci, že jsme s tímto bojlerem počítali v podstatě od zahájení stavby (31/3).

4 komentáře:

Anonymous řekl(a)...

Dobrý den,jenom jsem Vám chtěl napsat,že dřív byla slepice.S pozdravem.

Hanka řekl(a)...

Musím Vás bohužel zklamat pánové, ale nejdřív byl Adam, tedy kohout:)
Hezký den. Hana Paroulková

Anonymous řekl(a)...

Koukám,že si tu hezky píšete. Nechci Vás rušit od debaty.Nerad Vás zklamu,zřejmě jste ráda na koni, příloha.č 2 obsahuje na straně číslo 8 kompletace zařizovacích předmětů a máte tam napsáno bojler Dražice.Píšu věcně a stručně bez nějaké omáčky.S pozdravem Rudolf Chyška

JPS řekl(a)...

dobrý den pane Chyško,
točíme se furt na jednom místě, protože na str. 6-9 je popsáno, co by bylo součástí domu na klíč, kdybyste jste to dodávali. Ale hodně uvedených věcí není předmětem smlouvy o dílo, např. interiérové dveře, interiérové kování, obklady, máme jiné krytiny, jiné schody, jiné vytápění, jiné vybavení obou koupelen a o neexistujícím samostatném WC jsem již psal.

A hned po touto položkou je text:
"Zařizovací předměty koupelen a WC, jakožto i obklady a dlažba budou upřesněny v dodatku ke smlouvě: specifikace koupelen, jehož součástí bude i 3D vizualizace od firmy CRAVT, s.r.o."

Vy jste se tedy zřejmě řídili tímto dodatkem, ačkoliv ho firma CRAVT nezpracovala, neboť vizualizaci dělala firma SIKO a zař. předměty jsme dodali my.

P.S.: Mimochodem text přílohy 2 o kompletaci říká:

Kompletace zařizovacích předmětů obsahuje veškerý podružný materiál potřebný pro montáž zařizovacích předmětů koupelen a WC, práci a dopravu. Mimo jiné obsahuje též standardně:
• 1 ks elektrický akumulační ohřívač vody bojler 160l Dražice v ceně 8 390,-Kč

1) Takže se ptám, vy jste nám dodali ten bojler? Ne, nedodali!
Měli jste nám ho dodat? Ne, neměli!

Navíc ceníková cena přímo od výrobce je 7870 Kč vč. DPH.

2) Budeme samozřejmě chtít proplatit veškerý podružný materiál potřebný pro montáž zařizovacích předmětů koupelen a WC, které jsem vodákovi zaplatil v pondělí v prodejně V+T Mat.