pátek 2. července 2010

Opětovné nesplnění písemně potvrzeného slibu ze strany firmy Mont Service

- dne 28.6.2010 se měl osobně dostavit pan Chyška mladší tak, jak telefonicky přislíbil
- v 11 hodin dopoledne manželovi telefonicky potvrdil, že dorazí mezi 16 a 18 hod
- před 17 hod dorazil pan Reisner s Myšákem, že prý jedou seštelovat dveře a hned zase pokračují do Říčan
- dveře jsou seštelované, otevírají se dobře, nikde nic nedrhne, zámek funguje
- na dotaz, kde je pan Chyška mladší, nám sdělili, že ten dnes rozhodně nedorazí a má snad dorazit příští týden
- palubky na začištění nedodělaných štítů nedovezli, do jejich auta se nevejdou a nic dalšího nevěděli
- podotýkám, že pan Chyška mladší se opět neobtěžoval ani zavolat, a to i přesto, že mu manžel dopoledne řekl, že si kvůli němu vzal dovolenou

A když už jsme v tom neplnění slibů. Ze strany majitele, pana Chyšky staršího, nám bylo 24.5.2010 do emailu písemně potvrzeno, že nedodělky a reklamace budou vyřešeny do konce června. Ani pan Chyška starší se neobtěžoval napsat či zavolat, že ani tento slíbený termín nesplní. Tahle firma prostě zkouší, co člověk vydrží:(

Před chvílí od nás firma Mont Service obdržela "3. Výzvu ke splnění povinností". A to včetně upozornění, že se jedná z naší strany o Výzvu poslední. Pokud firma nedostojí svým závazkům do 31.7.2010, budeme nuceni vymáhat naše práva soudní cestou. Podotýkám, že tento termín se vztahuje rovněž na kompletní montáž našich vchodových dveří, a to včetně úpravy a konečného začištění fasády v oblasti rámu dveří. Jak jsme se totiž dozvěděli minulý týden, naše vchodové dveře nejsou dosud ani objednány, natož aby "ležely někde ve skladu" tak, jak nás celou dobu nepravdivě informuje pan Chyška mladší.

Žádné komentáře: