středa 21. července 2010

Poslední šance - pokus o dohodu s firmou Mont Service

Dne 19.7.2010 nás telefonicky kontaktoval pan Chyška Roman s tím, že je stále zaměstnancem (s funkcí stavbyvedoucího) firmy Mont Service a že firma má zájem na tom se domluvit a veškeré nedodělky odstranit a veškeré reklamace dořešit. Pan Chyška byl upozorněn, že požadujeme písemné zmocnění jeho osoby s ověřenými podpisy. A dále také na to, že od této chvíle budeme požadovat veškeré domluvené postupy či dohodnuté termíny písemně potvrzené oběma smluvními stranami. Aby opět nezůstalo pouze u slibů.

Dne 20.7.2010 jsme na email pana Chyšky Romana (což jsme avizovali předchozí den) odeslali naši "3. a poslední výzvu ke splnění povinností firmy Mont Service". Tato výzva byla včera zároveň odeslána doporučeně na adresu firmy Mont Service a také na adresu nového majitele a jednatele, pana Chovana. V této výzvě jsou uvedeny naše požadavky a zároveň se z naší strany jedná o poslední projev dobré vůle a snahu o řešení mimosoudní cestou. Pokud se opět nic řešit nebude, bohužel bychom se řešení soudní cestou nevyhnuli, neboť naše trpělivost není nekonečná a svých práv se budeme domáhat.

Nicméně dle telefonického hovoru s panem Chyškou Romanem stále věříme, že firma Mont Service konečně "vystrčí hlavu z písku" a začne plnit své závazky dle Smlouvy o dílo:) Chápeme, že se tato firma mohla dostat do finančních problémů, ovšem k řešení celé situace měla již od počátku zaujmout naprosto jiné stanovisko než to, které zaujala. Tj. "mrtvý brouk", výmluvy a sliby. Pevně věříme, že se tentokrát již o plané sliby nejedná a že vše dospěje do zdárného konce.

Takže držte palce a sledujte, jak to nakonec dopadne!!!

2 komentáře:

Anonymous řekl(a)...

Jen malý dotaz - byl dům předán a zaplacena poslední "zádržná" faktura? Nebo tohle je už čistě reklamace. Pavel

Hanka řekl(a)...

Dobrý den Pavle,
dům byl předán v listopadu 2009 s nedodělky a reklamacemi, které měly být vyřešeny do 23.12.2009. Termín splněn nebyl a od té doby byly firmě Mont Service nahlášeny další reklamace, které nejsou rovněž dořešeny. Z naší strany je dům kompletně doplacen.
Nyní jsme v "očekávání", zda firma Mont Service využije svou "poslední šanci", kterou od nás dostala, a dostojí svým závazkům, tj. dořešení proběhne mimosoudně.
Hezký den. Hanka