pondělí 17. srpna 2009

Podlahové topení

Máme položené podlahové topení Raychem. Dnes si ho měl pan Chyška mladší převzít, ale bohužel nemám žádné zprávy. Předpokládám ale, že vše bylo ok a k převzetí od firmy Štorc došlo. V pátek bylo položené podkroví a v neděli odpoledne se dělalo přízemí. Už na první pohled to vypadá na precizní práci a pracovníci firmy Štorc očividně vědí, co dělají. Nejprve se položila fólie (v podstatě velký alobal), na ni vodící lišty a do těch samotné topné kabely. A následně potom ještě došlo k přelepování takovou spešl izolepou. V pátek jsem si vylezla do pokroví, když už bylo celé komplet hotové a musím říct, že jsem byla trošku paf. Ovšem v tom dobrém slova smyslu:) Nikde nic, stěny (tedy ne všechy) připravené na malování, všude položené kablíky od topení a do toho sluníčko prosvítalo střešními okny ............ až jsem zatlačila slzu:) Začíná to opravdu vypadat jako baráček, do kterého se budeme brzo stěhovat a ten pohled na ten krásnej prostor v podkroví mě prostě dostal:)
Co mě teda taky dostalo, tentokrát ovšem dost nemile, je obr díra, která vznikla, když se "osoba" (vypadá to, že někdo z tvůrců zd) snažila nalézt husí krk pro elektriku, aby se mohla protáhnout do baráčku. Doufám, že "díra" nebude mít vliv na statiku baráčku. Jsem zvědavá, co na to náš stavební dozor.
Dobrá zpráva je, že elektrika je protažena ...........................
Jinak se bohužel během celého minulého týdne nepodařilo doplnit tu naši jednu "odletivší" (či co) střešní tašku. Takže je po ní stále pouze díra. Dneska jsem tam nebyla, takže už tam třeba díra není. No, nechám se překvapit:) Asi někde jezdí s klempířem, co měl dělat okapy .......:)
Co mi ještě dost vadí je neustále se zvětšující hromada nepořádku před baráčkem. Je tam plno drobných a lehkých věcí, které při větru lehko odletí a sousedi budou nadávat. A že v Louňovicích fouká téměř denně. Hromada už začíná dotírat na zbytek plotu, co tu máme, tak jsem zvědavá, jestli ho provalí nebo to vezme přes něj:) Ale tak daleko to jistě nedojde:)
A ještě jedna dobrá zpráva, už se domlouvá termín na betování podlah!!!

Fotky budou následovat .............

Žádné komentáře: