středa 31. března 2010

Fungl nová postel:)

Taky vám ještě dlužím fotku naší fungl nové postele. Aneb jak z patrové panelákové postele udělat moderní postel na míru pro Borůvku:) Chce to dvě důležité věci. Stěhovat se z paneláku a mít patrovou postel, a druhou důležitou věc, šikovného manžela:) My máme štěstí, máme oboje, takže máme i krásnou novou postel:)


Tak tohle je fotka několik málo dní poté, co nám v našem panelákovém bytě namontovali patrovou postel. Následně pod ni ještě přišla postel našeho staršího synka.


A takhle vypadá naše nová upravená postel. Kromě toho, že máme šikovnýho taťku, se mi splnil i další sen. Když se kluci o víkendu vyspí, chodí k nám do postele na pohádky. V paneláku jsem měla strach, že nám z patra spadnout a nedalo se tam s nimi moc řádit. Což teď v Borůvce jde dobře:)


A náš nový noční stolek, původně první stupínek při "výstupu" do patra:)

1 komentář:

michal řekl(a)...

Jako postel je to určitě pěkná, ale já bych byl opatrnější v tom, že tam za vámi chodí na pohádky. My jsme doma tohle vždycky tak nějak omezovali. Prostě jsem nechtěl, aby nám děcka lezla do postele. Přijde mi, že je to naše místo s manželkou. Ostatně v sobotu jsme si taky někdy chtěli užít čas jenom sami pro sebe a nezvané návštěvy by se v tomto případě skutečně moc nehodily. ;-)