úterý 4. května 2010

Mont Service - 1. Výzva ke splnění povinností dle Smlouvy o dílo

Mont Service od nás obdržel 1. písemnou "Výzvu ke splnění svých povinností dle uzavřené Smlouvy o dílo a Předávacího protokolu k domu".

Tato písemná výzva obsahuje kompletní výčet všech nedodělků této stavební firmy a dále všechny dosud nedořešené reklamace, a to včetně data nahlášení reklamace. Nutno konstatovat, že téměř všechny reklamace jsou již dle Smlouvy o dílo po termínu, kdy měly být vyřešeny. Na odstranění reklamace má Mont Service max. 30 dní a poté běží penále 300 Kč za každý další den.

Součástí Předávacího protokolu k domu byl i seznam nedodělků s uvedením konkrétního data odstranění. To datum bylo 23.12.2009. Za každý další den běží rovněž penále ve výši 300 Kč.

Suma sumárum tedy již k dnešnímu dni pro Mont Service dost obludné skóre:(

A reakce Mont Servisu? Ano, Mont Service reagoval také písemně. Přišla stručná odpověď ve smyslu "prosíme ještě chvíli počkejte a nechte nás rozdýchat".

Naše následná odpověď odkazovala opět na splnění závazků Mont Servisu vyplývajících ze Smlouvy o dílo a Předávacího protokolu k domu s tím, že jsme žádali o sdělení konkrétních termínů (Smlouva o dílo ani kalendář pojem "chvíle" nezná), kdy dojde k odstranění nedodělků a dořešení reklamací. Mimochodem, řekla bych, že letošní dlouhá zima nabídla stavebním firmám prostoru k odpočinku docela dost:)

Dostali jsme odpověď, že nám termíny budou sděleny co nejdříve. Takže uvidíme, co znamená pojem "co nejdříve" v pojetí Mont Servisu.

Opravdu bych už ráda po dlouhé době napsala na adresu Mont Servisu nějakou pochvalu, něco pozitivního, bohužel ale pořád není co. Počasí jako stvořené pro stavbu dalších baráčků, ale těžko se k této stavební firmě pohrnou další nadšenci pro stavbu svého vysněného domečku, pokud si tato firma pořádně neuvědomí dvě věci (bylo by jich víc, ale tyhle jsou momentálně dost zásadní). Zaprvé by si měla firma udělat pořádek "uvnitř" a za druhé by měla změnit postoj ke svým závazkům vůči klientům.

Žádné komentáře: