čtvrtek 24. června 2010

Hodnocení firmy Mont Service - záruční servis

Teď přeskočím tu část, která se bude věnovat celkovému průběhu stavby, a napíšu komentář jak funguje (nebo spíše nefunguje) "servis" firmy Mont Service v rámci záruky.

Naše první reklamace byly již písemně uvedeny do Předávacího protokolu k domu. Bohužel jsme se "nechali ukecat" panem Chyškou mladším a věřili tomu, co říká, a některé nedodělky uvedli jako reklamace. Z čehož vyplývá jedna důležitá věc, a to, že nebylo uplatněno zádržné. Teď tu mluvím hlavně o vchodových dveřích. Byla to CHYBA, CHYBA a zase CHYBA. Takže ať to vyzní jak chce, napíšu to tak, jak to cítím. "Kecy nemají cenu" aneb "Co je psáno, to je dáno"!!! A toho se lidi držte. Ať vám slibujou hory doly a zlatej důl k tomu:) Pokud jste s někým ve smluvním vztahu (není to váš známý), držte se stritkně smlouvy, jinak to vždycky dopadne stejně. Všechno je jen o lidech a doba už je prostě taková:( Vždyť jsou toho plný noviny a tv:(

Reklamací jsme od doby předání domu nahlásili několik. Musím hodně přemýšlet, ale řekla bych, že vyřízena byla pouze jedna. Jedna a závažná, oprava vadné koncovky topného kabelu u kluků v pokoji. A proč byla vyřízena? Protože reklamaci vytelefonoval a vyřídil můj manžel se zástupci firmy ŠTORC (našeho podlahové topení) a zástupci firmy ANIMO BOHEMIA (plovoucí podlaha a schodiště). V rámci této "akce" patří ještě jednou dodatečně dík i firmě ŠTORC za to, jak se k reklamaci postavila a v průběhu jaké doby reklamaci vyřídila. Ani firma ANIMO BOHEMIA nezůstala moc pozadu.
Vlastě byla vyřízena ještě jedna z našich reklamací, a to ta, kdy jsme reklamovali sítě do oken od firmy EURO JORDÁN. Nelíbilo a nelíbí se nám uchycení těchto sítí v oknech. Zde se firma Mont Service zapojila aktivně:) Dorazil pan Chyška mladší se zástupcem firmy EURO JORDÁN, aby mi tento zástupce osobně vysvětlil, že buď "tohle uchycení" a nebo přivrtat na okna zvenku. No, takže vrtat do oken samozřejmě nic nechceme, takže reklamace byla vyřízena:)

Každou reklamaci hlásíme v souladu se smlouvu o dílo písemně. Následně většinou volá pan Chyška mladší, vyžádá si fotky emailem a ............... nic. Prý to předá dál a čeká:(

Abychom to shrnuli, záruční servis firmy Mont Service v podstatě nefunguje. Dle smlouvy o dílo má firma na vyřízení (tj. dořešení) reklamace max 30 dní, pak běží penále. Pokud se nasčítá celkové penále, suma už je dost vysoká. Při posledním telefonickém hovoru se pan Chyška mladší podivoval, že bychom snad nějaké penále chtěli vymáhat?! Takže reklamace dořešeny nejsou a penále se firmě Mont Service platit nechce. Komu by se platit chtělo, ale pokud se k něčemu zavážu, tak to taky musím splnit. Jako "kompenzace" za zdržení s odtraněním nedodělků a dořešením reklamací nám prý bude nabídnuto prodloužení záruky na dům:) Co k tomu dodat? Snad jen to, že nechápu, k čemu by nám byla dobrá prodloužená záruka, když jsme se zatím přesvědčili o tom, že péče o zákazníka v rámci záruční doby v podání firmy Mont Service nefunguje.

Hodnocení firmy z průběhu stavby ..... pokračování příště:)

Žádné komentáře: