středa 23. června 2010

Vysvětlení je jednoduché:)

Tak o to se s vámi musím podělit. Před chvílí jsem se dozvěděla, proč se pan Chyška mladší nedostavil na seštelování vchodových dveří, tak jak telefonicky slíbil. A vysvětlení je opravdu jednoduché:) Podotýkám, že reakce z jeho strany proběhla až na základě mojí další dnešní sms.

Nemohl dostát svým závazkům vůči klientovi (nebo alespoň svému slovu danému klientovi) proto, že musel plnit své závazky vodácké. Tomu já ale jako "nevodák" prý rozumět nemůžu:) Jenže já tomu nerozumím hlavně jako klient stavební firmy Mont Service.

Nové smlouvy o dílo s novými klienty prý na vodě nesepisovali (tenhle dotaz jsem si neodpustila), takže pan Chyška mladší s největší pravděpodobností utopil svůj mobil hned na začátku:) A teprve teď mu zázračně ožil:)

Další termín je v pondělí 28.6.2010. Ráno kolem 9 hod bude pan Chyška mladší volat a sdělí mi, v kolik hodin se v pondělí dostaví odstraňovat nedodělky, štelovat dveře a odvážet stavební odpad. Co se týká vchodových dveří, tak ty pro vaši informaci, nejsou ještě ani objednané:( To je ale prý v pohodě, protože dodání je cca 3 týdny. Zřejmě nebudu sama, komu tohle bude připadat neuvěřitelné. Stavební firma udělá chybu, objedná dveře s otvíráním na druhou stranu (nemluvě o jednostranné a námi neodsouhlasené změně dodavatele dveří) a nové dveře objedná až se jí to bude hodit? Nové dveře jsme měli mít do 23.12.2009. V podstatě prý ale o nic nejde, když tu nějaké dveře máme:)

Také jsem se zmínila o penále, které firmě za každý den nabíhá. Prý jaké penále a že ho snad budeme uplatňovat? Tak to už je bez dalšího komentáře.

My tedy opravdu nejedeme vodu na jedné lodi .........................:)
A navíc řeka klidně neplyne, ale v průběhu celé plavby dost bouří:)

Bohužel jsem se při dnešním telefonickém hovoru s panem Chyškou mladším již po několikáté přesvědčila, že omáčky se umí uvařit opravdu hodně, ale masa je po čertech málo:) Komu tohle všechno připadá jako vtip (či nesmysl) a chce se pobavit sám osobně a vyzkoušet si to na vlastní kůži, doporučení je snadné ................. stavte s firmou Mont Service:)

2 komentáře:

Anonymous řekl(a)...

Přístup k reklamacím je koukám v případě Mont Service jedna velká tragedie. Bohužel i s takovými firmami se setkávám a nechápu, že nedokážou pochopit, že jeden nespokojený zákazník dokáže odlákat dalších XX klientů a v případě tohoto blogu to bude ještě daleko více:-).
Pavel Šimek
nezávislé stavební dozory na dřevostavbách

Hanka řekl(a)...

Dobrý den pane inženýre,
děkujeme za Váš názor, jakožto nezávislého stavebního dozoru na dřevostavbách. Váš názor se jednoznačně shoduje s naším. I pro nás je naprosto nepochopitelné, že firma, která tvrdí, že má zájem na trhu setrvat a dále stavět, se chová ke svým klientům tímto způsobem. Opět se potvrzuje, že v podstatě všechno je pouze o lidech.
Náš blog je pravdivý příběh o stavbě našeho baráčku a možná i trochu "ochrání" další nadšence pro stavbu dřevostavby.
Paroulkovi, Louňovice